Waluty
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje, zwroty i wymiany

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Zwracany towar proszę adresować na:

KARKO ROBERT KARKOWSKI

Majdan Stary 117

23-414Majdan Stary 

Różnice wymiarów ubrań do 1 cm a wynikające z procesu produkcyjnego jak również wzory tkanin z mogą się nieco różnic od tabeli podanych na stronie oraz zdjęć przedstawionych produktów. W związku z tym bardzo prosimy po odpakowaniu przejrzeć ewentualnie przymierzyć towar i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne prosimy o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.

Wymiana

 

W przypadku zamiany towaru proszę odesłać paczkę na adres firmy wraz z załączoną kartką informacyjną na jaki model rozmiar i kolor jest podmiana oraz na jaki adres ma być nadana paczka z wymienianym ubraniem . Koszt ponownej wysyłki do klienta wraz z  wymienionego towarem pokrywa nasza firma. Wymianie podlegają jednie rzeczy nie używane z kompletem papierowych metek.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 690-05-77-99.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego paragon oraz protokół zwrotu towaru, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
  5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorce  wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAY YOU, PAYPAL czy przekaz pocztowy.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@karko.pl lub telefonicznie: 690-05-77-99. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki paragon oraz ten protokół zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta dokonany zwrot pieniędzy.
  5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorce.  Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAY YOU, PAYPAL czy przekaz pocztowy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Różnice wymiarów ubrań do 1 cm a wynikające z procesu produkcyjnego oraz wzory tkanin z mogą sie nieco różnic od tabeli podanych na stronie oraz zdjęć przedstawionych produktów prosimy wiec po odpakowaniu przejrzeć oraz przymierzyć i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne proszę o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.

 

Uwaga: do każdej reklamacji lub zwrotu towaru należy dołączyć protokół zwrotu towaru z naszej firmy. Poniżej znajdą Państwo wzory protokołu w formacie PDF oraz MS Word:

 

                                                                                                                         

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl