Reklamacje i zwroty

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Reklamacje, wymiany czy zwroty prosimy wysyłać jedynie na adres:

VEVEZIA Sp. z o. o.

ul. Komorowskiego 25

23-400 Biłgoraj

Prosimy nie wysyłać paczek na żaden inny adres, do paczkomatów czy punktów odbioru. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.

 

WYMIANY

 


 

Jak mogę dokonać wymiany?

 

Jeśli chcesz wymienić zakupiony towar na inny rozmiar, kolor czy inny produkt należy odesłać wypełniony FORMULARZ wraz z produktem do wymiany na własny koszt na adres:

VEVEZIA Sp. z o. o.

ul. Komorowskiego 25

23-400 Biłgoraj

Pamiętaj! Przy wymianie na droższy produkt kupujący zobowiązany jest do pokrycia różnicy w cenie (wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto ) . Nie ma możliwości wymiany na tańszy produkt.

Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane. Wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany przez Klienta towar (model, kolor, rozmiar) dostępny jest na magazynie. Wymianom podlegają produkty z nienaruszoną plombą oraz metką.

Uwaga: przy wymianach możliwe jest skorzystanie z kodu rabatowego. 

 


 

Ile mam czasy na wymianę?

 

Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

 


 

Ile trwa wymiana?

 

Wymiana trwa do 5 dni od daty otrzymania przesyłki. Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem. 

 


 

Masz dodatkowe pytania?

 

Chętnie odpowiemy na nie pod numerem telefonu + 48 12 200 20 50. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.

 


 

REKLAMACJE

 


 

Jak mogę dokonać reklamacji?

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Odeślij do nas produkt najtańszą formą wysyłki (maksymalnie do 15 zł), który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz PROTOKÓŁ REKLAMACJI, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

5. Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL, PAYPO czy przekaz pocztowy.

 


 

Jakie wady nie podlegają reklamacji?

 

Różnice wymiarów ubrań do 1-2 cm , jak również wzory tkanin i odcienie kolorów w rzeczywistości mogą się nieco różnic od tych widzianych na poszczególnych monitorach od zdjęć przedstawionych produktów. W związku z tym bardzo prosimy po odpakowaniu przejrzeć ewentualnie przymierzyć towar i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne prosimy o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.

 


 

Jeśli zobaczę uszkodzenia na przesyłce, co zrobić?

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: + 48 12 200 20 50. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. 

 


 

Masz dodatkowe pytania?

 

Chętnie odpowiemy na nie pod numerem telefonu + 48 12 200 20 50. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 


 

ZWROTY

 


 

Jak mogę dokonać zwrotu?

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie (jeśli zamówienie składa się z kilku sztuk - odeślij tylko to co nie spełnia twoich oczekiwań) na własny koszt na adres:

VEVEZIA Sp. z o. o.

ul. Komorowskiego 25

23-400 Biłgoraj

1. Dołącz do przesyłki dowód zakupu, oświadczenie ODSTĄPIENIA OD UMOWY oraz ten PROTOKÓŁ ZWROTU, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

2. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).

3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i w ciągu 14 dni (od daty przyjęcia zwrotu) na załączony numer konta dokonamy zwrotu pieniędzy.

4. Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto bankowe podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy). Przy czym koszty zwrotu na zagraniczne konto bankowe ponosi Klient.

Zwrotu towaru klient dokonuje na swój koszt, a firma zgodnie z przepisami prawa zwraca koszty wysyłki towaru do klienta, jednak jest to zawsze najniższy koszt dostarczenia dostępny w momencie zamawiania produktu na stronie. Taki zwrot kosztów transportu należy się tylko w momencie odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia.

 


 

Jak wypełnić protokół zwrotu?

 

Nr zamówienia to numer, który znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Nr dowodu zakupu to numer znajdujący się na wysokości daty po prawej stronie na paragonie fiskalnym.

Data zawarcia umowy sprzedaży to data kiedy zamówienie zostało złożone.

Numer konta bankowego - tu należy wpisać nr swojego konta. Jeśli zamówienie zostało opłacone metodą PayPo pamiętaj, że nie robimy zwrotów bezpośrednio na ten nr. Dlatego też należy tu wpisać swój nr konta lub nr konta do spłaty

 


 

Jakie produkty podlegają zwrotom?

 

Zwrotom podlegają produkty z nienaruszoną plombą oraz metką. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 


 

Jakie produkty nie podlegają wymianie czy zwrotom?

 

Ze względu na charakter produktu oraz aspekty higieniczne bielizna nie podlega wymianom i zwrotom prosimy więc o rozważne zakupy. Wszelkie uszkodzenia plomby: rozerwanie, rozcięcie itp. skutkują odrzuceniem zwrotu, wymiany lub reklamacji. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 


 

Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?

 

Zgodnie z polityką firmy klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Odesłanie zmówionego towaru, następuje na adres firmy:

VEVEZIA Sp. z o. o.

ul. Komorowskiego 25

23-400 Biłgoraj

 


 

Jeśli mój zwrot został odrzucony?

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu, oznaki użytkowania lub przekroczony termin), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 


 

Masz dodatkowe pytania?

 

Chętnie odpowiemy na nie pod numerem telefonu + 48 12 200 20 50. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot.

 


 

Odbierz rabat 19%

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium