Reklamacje i zwroty

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Zwracany towar proszę adresować na:

KARKO ROBERT KARKOWSKI

ul. Krzeszowska 62, p. IV

23-400 Biłgoraj 

Proszę nie wysyłać zwrotów na żaden inny adres ani do paczkomatów ponieważ odbiór ich z tych miejsc jest niemożliwy i paczki przewoźnik odeśle do Państwa z powrotem.

Różnice wymiarów ubrań do 1-2 cm , jak również wzory tkanin i odcienie kolorów w rzeczywistości mogą się nieco różnic od tych widzianych na poszczególnych monitorach od zdjęć przedstawionych produktów. W związku z tym bardzo prosimy po odpakowaniu przejrzeć ewentualnie przymierzyć towar i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne prosimy o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.

 

Wymiany

W dniu 22.10.2020 r. W naszym sklepie wprowadzamy do odwołania możliwość Wymiany Towaru

Aby wymienić towar należy odesłać go na własny koszt  na adres:

KARKO
Robert Karkowski
ul. Krzeszowska 62, piętro IV
23-400 Biłgoraj

wraz z dołączoną informacją:

- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę
- numer konta

Na stronie sklepu w zakładce Dokumenty do pobrania jest również dostępny druk dotyczący wymiany towaru.

Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W przypadku wymiany koszty przesyłki pokrywa Sprzedający wyjątkiem są wymiany na droższy produkt wówczas koszt przesyłki oraz różnica ceny leży po stronie kupującego (wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto ) . Nie ma możliwości wymiany na tańszy produkt.
Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.
Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie.
Wymiana trwa do 5 dni od daty otrzymania przesyłki.
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Po dodatkowe informacje na temat wymiany lub zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod numerem telefonu                   + 48 12 200 20 50

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: + 48 12 200 20 50.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Odeślij  do nas produkt najtańszą formą wysyłki (maksymalnie do 15 zł ), który chcesz zareklamować, dołączając do niego paragon oraz protokół zwrotu towaru, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
  5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorce  wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@karko.pl lub telefonicznie: + 48 12 200 20 50. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z polityką firmy klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Odesłanie zmówionego towaru, następuje na adres firmy:

KARKO
Robert Karkowski
ul. Krzeszowska 62, piętro IV
23-400 Biłgoraj

Zwrotu towaru klient dokonuje na swój koszt, a firma zgodnie z przepisami prawa zwraca koszty wysyłki towaru do klienta, jednak jest to zawsze najniższy koszt dostarczenia dostępny w momencie zamawiania produktu na stronie. Taki zwrot kosztów transportu należy się tylko w momencie odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia.

Z opisanego wyżej uprawnienia do zwrotu nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT..

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie (jeśli zamówienie składa się z kilku sztuk - odeślij tylko to co nie spełnia twoich oczekiwań).
  2. Dołącz do przesyłki paragon oraz ten protokół zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i w ciągu 14 dni (od daty przyjęcia zwrotu) na załączony numer konta dokonany zwrot pieniędzy.
  5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorce.  Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na polskie konto bankowe podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Różnice wymiarów ubrań do 1 cm a wynikające z procesu produkcyjnego oraz wzory tkanin z mogą sie nieco różnic od tabeli podanych na stronie oraz zdjęć przedstawionych produktów prosimy wiec po odpakowaniu przejrzeć oraz przymierzyć i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne proszę o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.

 

Uwaga: do każdej reklamacji lub zwrotu towaru należy dołączyć protokół zwrotu towaru. Poniżej znajdą Państwo wzory protokołu w formacie PDF oraz MS Word:

 

                                                                                                                         

 

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl